29.6.14

Yπενθύμιση vol. 2

Να δείξω αυτό:  Μια Υπενθύμιση , ζητώντας λίγο αργά μια διευκρίνηση.

Έχω καιρό να γράψω. Δεν ξέρω αν συμβαίνει επειδή είμαι καλά ή δεν είμαι καθόλου. 

Πριν δέκα μέρες, ίσως και λίγο παραπάνω ένιωσα πρώτη φορά ότι μπορεί να υπάρχει αμοιβαίο συναίσθημα. Ήμουν χαρούμενη. Γλυκά χαρούμενη. Ανόητα χαρούμενη. Ήταν καινούργιο, όμορφο, και για λίγο αληθινό.

Έπειτα για κάποιο λόγο βρήκα κάτι που δεν έπρεπε να βρω. Δεν ξεκαθάρισα στο μυαλό μου αν ήταν σημάδι ή απλά κάτι τυχαίο. Η απαισιόδοξη πλευρά μου μου είπε ότι πρέπει να προσέχω. Το μικρό κομμάτι που είχε επηρεαστεί από κάποιες μέρες χαράς, με παρότρυνε να το ξεπεράσω.
Κάτι που έκανα, σε κάποιο βαθμό. Απλά φοβάμαι μην έπεσα σε παγίδα όταν πίστεψα μετά από τόσο καιρό ότι κάποιος όντως μπορεί να νοιάζεται έτσι. Φοβάμαι μην με απογοητεύσω για άλλη μια φορά.

Έμεινα ένα βήμα πίσω. Πριν την συνάντηση. Πριν την επίσκεψη. Πριν τη χαρά. 

Χαίρομαι, αλλά όχι τόσο ανιοδιοτελώς. Και το θέλω τόσο. Μ'αρεσει, το χρειάζομαι, θελω να πιστέψω ότι, -όπως και να το πω θα ακουστεί βλακώδες-, μ'αγαπάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου