18.5.12

Failing In Love With You .

Kι όμως. Κάτι κάνω λάθος. Είναι που καθόμουν και κοιτούσα τη θάλασσα. Ένα ήσυχο μέρος σε ένα αντίστοιχα άσχημο τόπο για 'μένα. Έβλεπα τις βάρκες που γυρνούσαν στο λιμάνι .

Θυμήθηκα πως κάποτε αναρωτιόμουν αν κ εγώ έχω λιμάνι. Ή αν ταξιδεύω. Για κάποιο λόγο δεν μπορώ να θυμηθώ την απάντηση που έιχα δώσει στον εαυτό μου. Ούτε μπορώ να τη σκεφτώ τώρα.

Ύστερα βράδυασε και το φως του φάρου συνόδευε τον ήχο μιας μισοσκισμένης σημαίας που την έγδερνε ο αέρας. Σκέφτηκα ότι θα βρέξει.  

Ένα περίεργο πράγμα όμως. Αισθανόμουν ήσυχη που δεν ήσουν εσύ μαζί μου.

...Γιατί δεν μπορείς να δεις πόσο όμορφο είναι το φως που καθρεφτίζεται στα κύματα. Ούτε πως ο αέρας σφινώνει στα παλιά τοίχη και σε κρύβει. Όπως δεν ξέρω αν σε συγκινεί το βουητό της θάλασσας όσο εμένα.

Το κακό είναι ότι δεν ξέρω τι θεωρείς εσύ όμορφο. Αν σ'αρέσει κάτι γύρω σου.

Ή μάλλον όχι. Το κακό είναι ότι δεν ξέρω αν μπορείς να βρεις την ομορφιά γύρω σου.

Και με τρομάζει, γιατί δεν βρίσκω τον κόσμο αρκετά όμορφο για να τον αντέξω .

2 σχόλια: