29.8.12

A solution, to be a solution, must share some of the problems characteristics.

Σήμερα το πρωϊ άκουσα μια συζήτηση από αυτές που υποτίθεται δεν πρέπει να ακούσεις, αλλά σε αφορούν άμεσα. Μια συζήτηση από εκείνες που όταν τις ακούσεις, μαθαίνεις τι σκέφτεται στα αλήθεια κάποιος για ΄σένα, και ποιά είναι η θέση σου ανάμεσα σε μια κλειστή ομάδα ανθρώπων.


Συνήθως μετά από τέτοια ακούσματα πληγώνεσαι, όπως έγινε και σήμερα. 

Μετά είναι δικό σου θέμα το πως θα αντιδράσεις. Μπορείς να κάνεις ότι δεν άκουσες τίποτα, μπορείς να κάνεις εμφανές ότι άκουσες τα πάντα. 

Επέλεξα να κάνω το δεύτερο, όχι πως θα μου αποφέρει κάτι, απλά για να μην θεωρείται ότι είμαι άσχετη με τα θέματά τους.

Όσο για το αποτέλεσμα της συζήτησης, ήταν για άλλη μια φορά ότι είμαι το πρόβλημα μιας υπόθεσης που έχει να κάνει με τους σημερινούς καιρούς, τις δυσκολίες, αλλά και μία σχέση που μάλλον είναι ετοιμόρροπη.

Και σκέφτομαι ότι μπορεί να ξεχάσω κάποια στιγμή αυτά που άκουσα, πρόβλημα για τους άλλους όμως δεν θα σταματήσω να είμαι.

2 σχόλια:

  1. Δε μπορώ να φανταστώ πως ΕΣΥ είσαι πρόβλημα για κάποιον!
    Μήπως είναι παράξενοι αυτοί που το έλεγαν;
    Γλυκιά μου, δε δίνουμε πολύ σημασία σ' αυτά που λένε οι άλλοι κι ας είναι οι φίλοι μας.
    Καμιά φορά είναι ευκαιρία να καταλάβουμε τι χαρακτήρες είναι...κι ας νομίζουμε πως τους ξέρουμε αφού είναι φίλοι(;).
    Οταν έχασα τη μαμά μου έκανα ένα μεγάλο ξεσκαρτάρισμα στους ανθρώπους που θεωρούσα φίλους.
    Και γω πληγώθηκα.
    Είναι όμως κάποιες στιγμές που το κάνουμε αναγκαστικά.
    Ελπίζω να μη σε στενοχώρησα κι άλλο!
    Εσύ ξέρεις καλύτερα...
    Σε φιλώ πολύ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο και ευχαριστώ, καμιά φορά πρέπει να ξεκαθαρίζουμε κάποια πράγματα...

      καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή