29.3.12

Till morning fair

Mια σταγόνα νερό που έπεσε πάνω στο χέρι μου και μια κοιμισμένη φωνή να μου μιλάει σχεδόν αδιάφορα. Αυτή ήταν η καλημέρα που μου είπαν σήμερα.


Αλήθεια, γιατί δεν λέει κανείς "καλημέρα" πια?


Νεύρα. Και τα νέυρα έχουν ως συνέπεια τον εκνευρισμό των άλλων. Και τον δικό σου. Φαύλος κύκλος, μέχρι να υποχωρήσεις . Συγκρατούμαι να μην σαρκάσω, αλλά μερικές φορές απλά η πρόκληση είναι πιο μεγάλη απ' ό,τι αντέχει η συνείδηση μου. Θεωρώ τον σαρκασμό μορφή άμυνας αλλά και επίθεσης ταυτόχρονα. Εσύ απλά το λες κακία. Εγώ γρήγορη σκέψη. Μια έξυπνη κακία, αν θες.




Υ.Γ : εγώ καλημέρα λέω όλη τη μέρα. όταν έχει φως .

2 σχόλια:

  1. Ο Αγγλικός τρόπος...για χιούμορ και όχι μόνο...
    Η κακία δε μπορεί να είναι έξυπνη.
    Είναι απλά κακία!
    Είτε είναι σαρκασμός είτε χοντράδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαφώς, απλά συνήθως δεν εκλαμβάνεται ως χιούμορ, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται ως κακία!

    ....Που είναι κρίμα

    Ίσως η καλύτερη εξήγηση θα ήταν ότι εκφράζεται έστω κάτι κακό με έξυπνο τρόπο, ή τουλαχιστον πλάγιο, με υπονοούμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή